2011/07/12

Opakowania

Polecam ciekawy artykuł: creatives packages.
Kreatywne opakowania produktów. Marzy mi się supermarket, który własne produkty (z własnym logo, z reguły tańsze) ciekawie i konsekwentnie "ubierze" w dobre opakowania. Póki co w większości przypadków mamy do czynienia z kiczowatym doborem kolorów, typografii i bylejaką formą.


fot. newevolutiondesigns.com

Kiedyś pozytywnie zaskoczyła mnie firma Ziaja, która wypuściła swoje produkty w interesujących, bardzo oszczędnych opakowaniach. Poniżej zmodyfikowana wersja tych szamponów, równie ciekawa:

fot. sledzimykonkursy.pl

Jeśli zaintrygowało Was jakieś opakowanie (pozytywnie bądź negatywnie), ślijcie przykłady w komentarzach.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Opakowaniem szamponów Ziaji zarzuca się, że są smutne, mało efektowne i zdecydowanie odbiegają od współczesnych trendów projektowania opakowań kosmetyków dla kobiet. Co ty na to?

KK pisze...

No i właśnie dlatego są takie fajne! Są inne niż wszystkie, charakteryzują się dużą prostotą, nietypową kolorystyką. Te opakowania są odważne.

Monika Maniarska pisze...

http://popsop.ru/wp-content/uploads/original_source_toiletry.jpg

wypatrzyłyśmy z Esterą jakiś czas temu ten właśnie płyn do kąpieli. w drogerii Rossmann. przyciąga wzrok prostotą opakowania i jaskrawymi kolorami. okazuje się, też, że całkiem nieźle pachnie :)

kk pisze...

Ciekawie zaprojektowano w nich typografię- jest ściśnięta, całość zawarta w prostej figurze geometrycznej. Trochę jak przy pracach Davida Pearsona, który projektuje min. okładki książek: http://www.cormacmccarthy.pl/artyku-y/data/media/portfolio/ok%C5%82adki%20zagraniczne.jpg